Followers

December 12, 2009

wow!! Malaysia menang!!

"Inilah bola sepak. Pasukan pilihan juga boleh ditumbangkan. Apa yang penting, setiap pasukan harus mempunyai tahap keyakinan yang tinggi untuk menumbangkan lawan mereka. Buktinya, kami telah berjaya menewaskan Thailand dan seterusnya layak ke separuh akhir. Saya berpuas hati dengan komitmen yang ditunjukkan oleh pemain-pemain saya sepanjang perlawanan ini berlangsung. Mereka sedikit pun tidak menunjukkan tanda-tanda patah semangat sekalipun pada satu ketika, kami ketinggalan satu gol. Saya puji semangat mereka yang tidak pernah kenal erti putus asa," kata Rajagobal pada sidang media selepas tamat perlawanan semalam dimana Malaysia menang 2-1 mengalahkan Thailand dan membawa mereka mara ke separuh akhir..
haha... nsib bek menang.. hari tu da klah ngan vietnam 3-1.. tp korang baca ar komen Rajagobal tu.. time menang cakap bukan men.. hahaha.. harap2 diorang truskan komitmen dan semangat seperti ape yg dikatakan tuh.. ni x,, skali menang pastu kalah... x pnah nk maintain.. tp sbab diorng len wakil Malaysia tp aku x.. maka aku respek gak la kt diorang... haha.. kalo aku yg men ntah pe la jd agaknye..

Malaysia da menang... rasa2 arsenal ngan liverpul sok bleh ke x???.......

No comments:

Related Posts with Thumbnails