Followers

January 21, 2010

Aku Dan Nuang

5 komen


Salam.. pada 16-17 Jan hrtu aku g mendaki gunung Nuang.. ni kira kali ke-2 ar aku naik nuang.. yg 1st dulu aku g masa 2 tahun lpas kot.. aku pn da x ingat... yg ni aku pg ngan morey ijud n lahad bersama ngan kawan2 yg baru aku knal adi, zul, man, awe, su, ira, sya n lyana..

kitorang grak sabtu pagi ke sana.. awal2 je aku ase da larat.. nk kna jlan lbih kurg 2 jam ke kem lolo.. smpai2 trus pasang kemah pastu mand.. air sjuk gile..

January 12, 2010

den di zaman sekolah

8 komen
salam..
da kol bpo da nih.. ngah boring2 sobab x dapek tido (atau xnk tido..den pn xtau).. sajo jo la belek gamba2 lamo.. tgk gamba2 zaman blaja skolah monongah maren.. osah x cayo den tgk rupo den maso skolah.. jauh amek poik bezo eh!! tang kuruih tu toksah koba la kn.. mmg kocik den maso skolah dulu... ni ado la sket gamba yg mampu den aplod..


tgk pinggang den tuh.. raso eh x sampai 30 pn saiz pinggang den maso nih..

January 11, 2010

Edit Photo Contest

5 komen
salam..

Tgh dok belek2 blog membe jumpo lak edit photo contest yg dianjurkan oleh Cik Ros. aku pn berminat nk join.. ye ar.. sokong kawan2 blogger kita nih.. aku pn x bpe pandai edit gamba nih.. tp try je la kan.. x rugi pe pun.. hehe...




January 08, 2010

Tahniah qilah!!

5 komen
aku gembira hari nih.. sebabny?? aku dapat tahu adik bongsu aku qilah dpt masuk MRSM.. x pnah lg dlm family aku dpt masuk MRSM.. erm.. bgus la.. harap dia dpt blaja ngan cemerlang kt situ.. aku tumpang sronok.. semoga qilah akan sntiasa membuat mak n ayah aku tersenyum...itu yg sgt2 aku harapkan.. aku pnah mengecewakan mereka dulu dan aku x mahu perkara macam tu berlaku lagi.. papepun congratz qilah....

January 06, 2010

Aku dan teater

6 komen
Salam..
Kelmarin aku g tgk audition teater TG5.. srnk gak lpak ngan bdak2 teater.. lama da x lepak ngan diorang..
dulu spanjang aku melibatkan diri ngan teater, aku pnah join 4 produksi..

produksi Protes bersama PENTAS untuk festivel teater MAKUM
Produksi Detik bersama TG5 untuk FESTIK
Produksi Detik gak bersama TG5 gak untuk Festival Teater Selangor
dan akhir skali
Produksi Seseorang Yang Terkenal bersama PENTAS untuk Festival teater MAKUM kot..hehe.. x ingat..

untuk 4 produksi ni, tugas aku adalah main muzik.. hehe.. tu je pn yg aku tau.. nk harap wat mende len aku x rasa x dpt la shebat budak2 len yg da ade.. erm.. srnok bila join teater ni... knal mcm2 org yg masing2 ade kelebihan yg tertntu..

PROTES




January 02, 2010

Hobin jang hobin

2 komen
salam... pokaba sumo.. ngah duk melangok yo nih teringek lak lagu hobin jang hobin.. lagu sorak untuk bola sepak.. den gomar yo dongar lagu nih... layan poik!.. haha...

nia ha lirik eh...

Hobin Jang Hobin...4x
Daghi sawah tughun padang
Kini kau dah pandai nondang
Kali ini mesti monang
Bukan susah cukup sonang
Hobin jang hobin...3x

Selamat Tinggal 2009

4 komen
salam.. hari ni da hari kedua utk tahun baru 2010.. esok hari ketiga.. lusa hari keempat dan begitulah seterusnya hinggalah hari pertama tahun 2011 nanti.. adakah aku akan masih ada bila menjelang tahun 2011 nant?? aku bersyukur kerna dikala ini aku masih bernafas dan sempat berjumpa dengan tahun 2010.. tp sudah cukupkah bekalan utk aku bawa jika aku berhenti bernafas di dunia ini? semoga tahun ini akan lebih baik dari tahun2 yg lepas.. kepada teman2 yg mengenali aku.. ku harap agar diampunkan lah segala kesalahan dr aku spanjang kalian mengenali aku....
bleh tahan gak aku bermadah.. namun itulah apa yg ingin aku perkatakan.. semoga teman2 akan menjadi lebih baik juga pada tahun ni..

January 01, 2010

2010

0 komen
Salam.. pokaba sumo.. hari ni da hari keduo kito dalam tahun baru 2010.. malam new yr hr tu kelian buek apo.. poie smbut ko? se dok umah jo men game.. haha.. bilo taun baru jo org mesti tanyo pasal azam baru.. tp masalah eh aam2 korang yg taon2 sblom nih da tedapai ko?? ko x pnah berazam pn.. se pn jrg nk berazam2 nih.. patut eh kito kono berazam tiap2 hari.. yo la, supayo hari esok akan jd lbih baik dari hari nih.. nk kono rajin la muhasabah diri.. kito xtau bapo lamo kito idup.. jd gunokan la masa yg ado ni utk sntiaso memperbaiki diri kito ke arah yg lbih baik..
pokok pangkal eh.. bg yang berugamo islam tu.. ckup2kan lah solat.. yg ckup tu bgus r.. bleh tambah2 lg ibadat2 sunat yg len.. bilo ckup amal kito.. baru la tonang hati kito.. xdo laponing2 palo..
haha.. den da bg ceramah agamo plak.. papopun selamat tahun baru skali laie den ucapkan.. semoga dapek jmpo laie tahun baru yg sterusnyo...
Related Posts with Thumbnails