Followers

February 17, 2012

Nak Cari Bilik Sewa?

salam,

untuk post kali ni, den nak cerita pasal satu website iaitu ibilik.
website ni sangat berguna kalau korang nak cari bilik sewa atau iklankan bilik sewa .

website cari bilik ni merangkumi sekitar kasawan seluruh Malaysia, Ampang, Kuala Lumpur, Bangsar, Cheras, Setapak, Damansara, Petaling Jaya, Subang Jaya, and Penang. kalo tetiba nak kena pindah ke satu tempat yg korang xde kawan atau sedara mara, buka lah web cari bilik ni.


Banyak pilihan dan korang boleh deal sendiri dengan empunya rumah yang mengiklankan rumah mereka. web ni ada dua pilihan. untuk cari cari bilik jangka masa panjang atau pon cari bilikutk masa yang singkat mungkin anda memerlukan rumah untuk kursus, melancong dan sebangainya. anda boleh cari bilik di web ni.

bkn senang kalau kita nk cari tmpat tinggal dekat kawasan yang kita x tu dalam masa yg singkat. web cari bilik ni memudahkan kita untuk mencari bilik bilik sewa dengan cepat dan mudah.

sekarang ni zaman teknologi, kalau kita tak gunakan sepenuhnya teknologi yang adea ni, sangat lah rugi. selain jimatkan masa, korang juga boleh jimatkan kos.
Selamat mencuba.
=)

2 comments:

TerenceMag said...

Ibilik is always my fav choice for short term room rental. For new property launching news I always keep an eye on PropertyLand esp the latest Genting Highlands project.

Anonymous said...

Can you tell if Arunya at KL North is a good place to rent for own stay?

Related Posts with Thumbnails